Цена на доставката

БЕЗПЛАТНА ДОСТАВКА за всички поръчки над 50 лв. ( важи само за доставка до офис на СПИДИ и личен адрес). При поръчка до 50 лв. - цената на доставката до офис на СПИДИ е 5 лв., а до личен адрес е 6.50 лв.

Цените важат при доставка до офис на СПИДИ или до адрес и са за доставка в цялата страна, без зони и допълнителни такси. Направени поръчки до личен адрес се изпращат с куриерска фирма СПИДИ, като фиксираните цени на доставката до личен адрес важат само за доставка чрез СПИДИ. При желание поръчката да бъде изпратена с куриерска фирма ЕКОНТ е нужно да се свържете с нас за уточнение или да го добавите в допълнителните пояснения при завършване на поръчката, като фиксираната цена на доставка вече не важи и цената ще бъде определена в зависимост от населеното място в който живеете.


Доставка

След направена поръчка през нашия онлайн магазин, наш служител ще се свърже с вас за потвърждение на поръчката, като ще ви каже точно кога ще ви бъде изпратена поръчка и в какъв срок трябва да я очаквате. Обикновено поръчки направени до 15:00 ч. през работен ден /Понеделник до Петък/, се обработват през същия ден, а поръчки направени след 15:00 ч. се обработват на следващия работен ден. Поръчките направени през Събота и Неделя или през почивен ден /официален празник/, се обработват през първия възможен работен ден. Стандартния срок за доставка на поръчки до офис на куриер е 1 работен ден, а до адрес е до 2 работни дни от обработването на поръчката.

Плащане

Плащането се извършва, чрез наложен платеж при получаване на поръчката, като всички поръчки се изпращат с опция за преглед.


Каква е процедурата по замяна и връщане на закупен продукт?

Ако закупената стока не отговаря на очакванията Ви в срок от 14 дни може да я върнете или замените. За целта моля свържете се с нас, за да уточним детайлите.

Артикулите трябва да бъдат със запазен добър търговски вид - да не са употребчвани, прани, гладени, зацапани и др., с оригинална опаковка.

Замяна може да се направи за същия артикул или за други артикули от сайта. Ако желаете да възстановим сумата, то това може да стане по банкова сметка, която ни предоставите.

Технологичното време за обработка на върнати артикули е до седмица.

 

За чия сметка е куриерската услуга при връщане и замяна?

Куриерските разходи за връщане и за замяна на стока са за сметка на Клиента освен в случаите, когато връщането е по наша вина.